wtorek, 8 lutego 2011

Nowoczesna łazienka

Modne i nowoczesne deszczownice zwane też deszczowniami wcale nie są wymysłem naszych czasów. Owszem, technologia stosowanych dzisiaj rozwiązań często wybiega naprzód, jednak sam pomysł nie jest wcale dzisiejszy. Zwiedzałem ostatnio Dolny Śląsk i trafiłem m.in. do zamku Czocha. Jakież było moje zdumienienie, kiedy zobaczyłem wymyślną technicznie instalację łazienkową. Pomyślaną i wykonaną ku wygodzie mieszkańców zamku.
Nie wiem z jakich czasów pochodzi instalacja. Z pewnością została wykonana przed II wojną światową. Byc może nawet wcześniej. Jeżeli ktos z Was zna jej "datę produkcji" to bardzo proszę o taką informację. Łazienka w Czocha to nie tylko deszczownia. Znajduje się również bidet z bieżącą i ciepłą wodą ! Niby dzisiaj nic nadwyczajnego, ale w tamtych latach to z pewnością był niezły luksus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz